Puheenjohtajan palsta

Tervetuloa Karstulan kansallisten senioreiden uusituille nettisivuille. Täältä löydät jatkossa ajankohtaiset asiat ja tapahtumakalenterimme.

Seniorit  viettävät tänä vuonna 35-vuotisjuhlaansa aktiivisen toiminnan merkeissä. Vuoden tekeminen liittyy paljolti arjen digiosaamiseen: kuinka käytän älypuhelinta, verkkosivuja ja erilaisia sähköisiä palveluja. Siitä olemme jo järjestäneet muutamia koulutushetkiä ja jatkamme samalla aiheella myös syksyllä. Kevätkauden muita teemoja on kipu, jota käsittelemme helmikuussa apteekin näkökulmasta ja maaliskuussa fysioterapeutin silmin. Huhtikuussa saamme vieraan Mikkelistä: Eero Jokinen esittää elokuvan  Mannerheimin ritareista . Toukokuussa osallistumme Unelmien liikuntapäivään uhdessä muiden karstusten tahojen kanssa. Juhlavuoden päätapahtuma on 8.8.2019 teatteriretki Lappajärvelle.

Kokoonnumme kuukausittain eri teemojen merkeissä ja tilaisuuksiin ovat kaikki tervetulleita. Monet tapahtumistamme pidämme kotiseututalo Kruukkilassa.

Tule tutustumaan ja jos haluat liittyä yhdistykseemme, ota yhteyttä johonkin hallituksemme jäseneen tai soita / lähetä sähköpostia. Jäsenmaksu on 20 euroa ja sisältää Patina-lehden. Tervetuloa!