Puheenjohtajan palsta

Vuosi 2024 on käynnistynyt välillä kovien pakkasten, välillä plussa-asteiden kera. Toiminta on jo käynnistynyt tammikuun suunnittelukokouksella ja jatkuu kuukausittain kesäkuun 40-vuotisjuhlaan saakka. Kesäaikana SenioriKahveja ja syksyllä sitten taas kuukausikokoukset. Kevään ohjelma on monipuolinen: helmikuussa asiaa hyvinvointialueesta ja kunnan ikäihmisten palveluista , maaliskuussa Karstulan elinkeinoelämää ja huhtikuussa yritysaihe. Tarkemmat tiedot löytyy yhdistyksen nettisivuilta www.karstula.senioriyhdistys.fi. Toivomme että järjestämämme tapahtumat palvelevat sekä vanhempia että nuorempia jäseniämme.

Yhdistyksellämme on uskollinen jäsenkunta, joka monestikin luopuu jäsenyydestä vasta kun omat tai puolison voimat hiipuvat. Olemme kiitollisia heille, jotka ovat olleet mukanamme jo vuosia. Perustajajäseniä ei ymmärrettävästi enää ole keskuudessamme mutta tämän hetkisistä jäsenistä varhaisin liittyminen on vuodelta 1991 ja jäsentemme iät ovat 67-95 vuotta. Toivottavasti saamme nähdä mahdollisimman monta heistä kesän juhlssamme, johon lähetetään jäsenille henkilökohtainen kutsu. Kutsu lähetetään myös senioripiirille ja sen yhdistyksille.

Toivotan kaikille hyvää kuluvaa vuotta 2024!