Tietoa jäsenyydestä

Meillä on myös oman yhdistystoiminnan lisäksi mahdollisuus osallistua Senioriliiton tarjoamiin koulutuksiin ja valtakunnallisiin tapahtumiin sekä piirin järjestämiin tilaisuuksiin.

Patina on Kansallisen Senioriliiton jäsenlehti, joka ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Se kertoo ajankohtaiset kuulumiset liiton tapahtumista ja edunvalvonnasta ja myös jäsenillä on mahdollisuus lähettää siihen kirjoituksia ja kuvia julkaistavaksi. Senioripiiri on tilannut lehden Karstulan kirjaston lehtilukusaliin.

Vuotuinen jäsenmaksu 23 € oikeuttaa sinut osallistumaan yhdistystoimintaan ja jäsentapahtumiin. Jäsenenä voit osallistua myös erilaisiin retkiin ja matkoihin jäsenhintaan.

Haluatko jäseneksi?

Ota rohkeasti yhteyttä ja tule käymään tapaamisissamme tai ota yhteyttä kehen tahansa toimihenkilöömme.

Voit ottaa yhteyttä myös yhteydenottolomakkeella.