Karstulan kansalliset seniorit ry

Pirteä yhdistyksemme tarjoaa sinulle monenlaisia harrastusmahdollisuuksia. Me retkeilemme, käymme teatterissa ja keilaamassa ja pidämme pikkujoulut yhdessä Saarijärven kansallisten senioreiden kanssa vuorovuosin. Tarjoamme siis monipuolista, aktivoivaa ja virkistävää yhteenkuuluvutta vahvistavaa toimintaa iloisessa porukassa.

Lähetämme jäsenkirjeen kahdesti vuodessa ja ilmoitamme tapahtumistamme Viispiikkisen Muistilistalla.

Vuosien 2018-2020 teema on Seniorit nettiajassa.
Se sisältää henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vahvistamisen, tiedon ja taidon lisäämisen sekä myös vahvan edunvalvonnan.

Kokoonnumme kerran kuukaudessa syys-toukokuussa. Kokouksiimme olemme pyytäneet kulloisiin teemoihin liittyviä asiantuntijoita. Senioreilla on edustus Karstulan vanhusneuvostossa. Olemme myös mukana apusuntiotoiminnassa ja Voimaa vanhuuteen –hankkeessa ja Virtuaalista voimaa vanhuuteen yhtenä neljästä kunnasta Suomessa.

Yhdistyksessämme on noin 70 jäsentä. Yhdistys on toiminut Karstulassa jo yli 30 vuotta, perustettu 5.6.1984. Jäsenenä pääset vaikuttamaan toiminnan sisältöön tuomalla ideasi esille.

Säännöt

Tietosuojaseloste