Karstulan kansalliset seniorit ry

Jatkamme kuukausitapaamisia yhteisten kahvi- ja ateriahetkien merkeissä  liittäen mukaan liikuntaa, kulttuuria ja muistinvirkistystä.
Tarjoamme siis monipuolista, aktivoivaa ja virkistävää yhteenkuuluvutta vahvistavaa toimintaa iloisessa porukassa.

Senioreilla on edustus Karstulan vanhusneuvostossa. Vanhusneuvoston puheenjohtajana toimii Eila Sallinen ja varajäsenenä Liisa Sissonen. Eila Sallinen on myös Saarijärven ja K-kuntien vammaisneuvoston jäsen ja hyvinvointialueen vanhus- ja vammaisneuvostojen jäsen.

Lähetämme vuositiedotteen 2-3 kertaa vuodessa ja ilmoitamme mahdollisista muutoksista ja tarkennuksista  Viispiikkisen Järjestöt ja yhdistykset -listalla. Kaikkia jotka haluavat saada tiedotteet sähköpostitse, pyydetään lähettämään asiasta tieto (eila.sallinen@kotinet.com) niin lisäämme osoitteen jäsenrekisteriin.

Vuosien 2024 - 27 teema on Elämäniloa ja voimaa .
Se sisältää henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vahvistamisen, tiedon ja taidon lisäämisen sekä myös vahvan edunvalvonnan.

Yhdistyksessämme on noin 50 jäsentä. Yhdistys on toiminut Karstulassa jo 40 vuotta, perustettu 5.6.1984. Jäsenenä pääset vaikuttamaan toiminnan sisältöön tuomalla ideasi esille.

Säännöt

Tietosuojaseloste