Karstulan kansalliset seniorit ry

Pirteä yhdistyksemme tarjoaa sinulle monenlaisia harrastusmahdollisuuksia. Me retkeilemme, käymme teatterissa ja keilaamassa ja pidämme pikkujoulut yhdessä Saarijärven kansallisten senioreiden kanssa vuorovuosin. Tarjoamme siis monipuolista, aktivoivaa ja virkistävää yhteenkuuluvutta vahvistavaa toimintaa iloisessa porukassa.

Lähetämme vuositiedotteen tammikuussa  ja ilmoitamme mahdollisista muutoksista ja tarkennuksista  Viispiikkisen Muistilistalla.

Vuosien 2018-2020 teema on Seniorit nettiajassa.
Se sisältää henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vahvistamisen, tiedon ja taidon lisäämisen sekä myös vahvan edunvalvonnan.

Kokoonnumme kerran kuukaudessa tammi-toukokuussa ja syys-joulukuussa. Kokouksiimme olemme pyytäneet kulloisiin teemoihin liittyviä asiantuntijoita. Tänä vuonna panostamme virkistykseen ja yhdessä tekemiseen. Senioreilla on edustus Karstulan vanhusneuvostossa. Olemme myös mukana apusuntiotoiminnassa ja Voimaa vanhuuteen –hankkeessa.

Yhdistyksessämme on noin 65 jäsentä. Yhdistys on toiminut Karstulassa jo yli 30 vuotta, perustettu 5.6.1984. Jäsenenä pääset vaikuttamaan toiminnan sisältöön tuomalla ideasi esille.

Säännöt

Tietosuojaseloste