Karstulan kansalliset seniorit ry

Vuoden 2022 toiminta viriää maaliskuussa. Jatkamme kuukausitapaamisia yhteisten ateriahetkien merkeissä  liittäen mukaan liikuntaa, kulttuuria ja muistinvirkistystä.
Tarjoamme siis monipuolista, aktivoivaa ja virkistävää yhteenkuuluvutta vahvistavaa toimintaa iloisessa porukassa.

Senioreilla on edustus Karstulan vanhusneuvostossa. Vanhusneuvoston puheenjohtajana toimii Eila Sallinen ja varajäsenenä Liisa Sissonen.

Lähetämme vuositiedotteen kaksi kertaa vuodessa ja ilmoitamme mahdollisista muutoksista ja tarkennuksista  ViispiikkisenJärjestöt ja yhdistykset -listalla. Kaikkia jotka haluavat saada tiedotteet sähköpostitse, pyydetään lähettämään asiasta tieto (eila.sallinen@kotinet.com) niin lisäämme osoitteen jäsenrekisteriin.

Vuosien 2021 - 23 teema on Rohkeasti tulevaisuuteen .
Se sisältää henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vahvistamisen, tiedon ja taidon lisäämisen sekä myös vahvan edunvalvonnan.

Yhdistyksessämme on 50 jäsentä. Yhdistys on toiminut Karstulassa jo yli 30 vuotta, perustettu 5.6.1984. Jäsenenä pääset vaikuttamaan toiminnan sisältöön tuomalla ideasi esille.

Säännöt

Tietosuojaseloste