Linkkejä senioreille

Karstulan kunnan kotisivut senioreille, mm. Seniorikalenteri, johon koottu eri palveluita

Yhdistyksemme toimii aktiivisesti Karstulan vanhusneuvostossa. Vanhusneuvoston tehtävänä on edistää ja seurata eri hallintoaloilla tapahtuvaa toimintaa vanhusten ja ikäihmisten näkökulmasta sekä edistää vanhusten, eläkejärjestöjen, kunnan ja muiden viranomaisten yhteistoimintaa. Yhdistyksemme puheenjohtaja toimii vanhusneuvoston puheenjohtajana. Tästä vanhusneuvoston sivuille.

Ylen nettisivuilta löytyy keskitetysti uutisia ja kommentteja ikäihmisille otsikolla: Vanhukset ja ikääntyminen

Jyväskylän kesäyliopisto järjestää ikääntyville ihmisille maksullista ja maksutonta tarjontaa. Hyötytietoa, tietoiskuja ja ajankohtaista koulutusta ja opastusta. Ota tästä linkki talteen tätä tai seuraavaa lukukautta varten ja tutustu nettisivuihin.